A B-Online egy online forgalom figyelő és elszámolás nyilvántartó felület, ahol a bankkártyás tranzakciókról részletesen állnak rendelkezésre adatok 4 évre visszamenőleg.
A szerződéskötés után a belépéshez szükséges felhasználónevet és jelszót emailben küldjük ki a no-reply@borgun.com" email címről a szerződésben megadott email címre.
(Az email-es kiküldés folyamán lehetséges, hogy a belépéshez szükséges adatokat tartalmazó email a Spam/ Kéretlen levelek mappába kerül a fiók beállításoktól függően.)
Az első belépés alkalmával minden esetben meg kell változtatnod a jelszavad. A rendszer 90 nap után automatikusan jelszó megújítást kér majd. Fontos, hogy nem lehet megegyező az előtte lévő 5 jelszóval.
Amennyiben a későbbiek során három egymást követő alkalommal elrontod a felhasználónevet vagy jelszót, úgy a rendszer automatikusan kitilt egy 30 perces intervallumra, amelyet követően újra próbálkozhatsz a belépéssel.
Milyen a megfelelő jelszó? Tartalmazzon minimum. 8 karaktert (melyből min. 1 nagybetű és legalább 1 szám).
Ha nem jut eszedbe jelszavad, igényelj újat a Belépés gomb alatt található Elfelejtetted a jelszavad link segítségével, ahol a felhasználói neved megadásával új jelszót küldünk számodra a korábban regisztrált email címedre.
Amennyiben könyvelődnek is szeretnél hozzáférést biztosítani, van lehetősége számára külön belépést igényelni a kimutatások kezelésére.
A B-Online felületre történő belépést követően megtekintheted az összes kártyás forgalmad, a kártyás forgalomhoz tartozó tranzakció számot, valamint a jutalékot egyaránt.
A Kereskedő azonosító fület legördítve ki tudod választani a céged és a Betöltés gomb megnyomása után megjelennek az adatok.
POS és VPOS esetében különféle szűrőket alkalmazva áttekintheted az elszámolásaidat, pl. havi bontásban, dátum szerint, kereskedői azonosító szerint vagy elszámolási időszakonként.
Az ablak nézete egyénileg alakítható. A lista adatai Excel vagy PDF formátum exportálhatóak illetve nyomtathatóak is.
Az elszámolás az átutalandó összegeket mutatja, kiküldése eltér az utalás időpontjától.
Kifizetések gyakorisága: A kereskedői szerződés 4.pontjában található az elszámolások/kifizetések gyakorisága, melyek ügyfelenként eltérő megállapodás szerint történnek.
Napi zárások listája az elszámolások alapján vagy időszakra leszűrve.
A tranzakciók listája, amit számtalan szűrési lehetőséggel tudsz lekérdezni.
Összegyűjtött, de még ki nem utalt tranzakciók listája.
A forintos kifizetésű devizaelfogadás esetében itt találod a MasterCard árfolyamát, amely alapján váltjuk a beérkezett tranzakciókat.
A kiválasztott időszak elszámolását tudod letölteni CSV fileban.
Weboldalak esetében ennél a funkciónál ellenőrizheti, hogy a tranzakció sikerességét és ellenőrizheti, hogy valóban teljesült-e az utalás, illetve ha nem teljesült akkor mi volt az oka.
A Fizetés hivatkozásból egy olyan, felhasználóbarát fizetési mód, ahol a vásárló egy egyedi linkre (http://...) kattintva rögtön a fizetési oldalra jut, ahol a fizetendő összeg és a vásárolt termék / szolgáltatás is automatikusan megjelenik. A fizetést követően a vásárló a megadott e-mailcímre egy visszaigazolást kap, hogy a tranzakció megtörtént.
A B-Online felületén a termék/szolgáltatás megnevezésével, darabszám és a fizetendő összeg meghatározásával létrehoz egy linket, amelyet beilleszthet az elektronikus számlára, elküldhet e-mailen vagy egyéb elektronikus csatornán. A szolgáltatás igénybevétele virtuális kártyaszerződéshez van kötve.
Itt találhatóak azon tranzakciók, az esetleges okok megjelölésével, amelyek kapcsán reklamáció vagy kártyával való visszaélés gyanúja merülhet fel.
A B-Online Reklamációk és Retrieval-ok felületet érdemes heti rendszerességgel ellenőrizni és amennyiben egy tranzakcióval kapcsolatos reklamációt vagy chargeback folyamatot talál, úgy kérjük azonnal (a bejelentés dátumához képest 7 napon belül) küldje meg a tranzakcióhoz kapcsolódó dokumentumokat az chargeback@b-payment.hu címre. Amennyiben bármilyen kérdés merül fel a szükséges dokumentációkat illetően kérjük vegye fel kapcsolatot ügyfélszolgálatos kollégáinkkal. (ugyfelszolgalat@b-payment.hu vagy +36 1 793 67 76)
A dokumentumok segítségével tudjuk a legbiztosabban igazolni a tranzakció jogosságát
Ezt a lépést követően az Ügyfélszolgálat és a Borgun kezeli a folyamatot és képviseli Ügyfelünk érdekeit. A folyamatokról természetesen tájékoztatjuk ez érintett Ügyfelet.
Mi is az a chargeback?
A kártyás fizetés esetében az egyre jobb biztonsági megoldásoknak köszönhetően folyamatosan csökken a visszaélések száma. Megfelelő óvintézkedések mellet a kártya birtokosa semmilyen kockázatot nem visel, ha visszaélnek a kártyaadataival. De mi a helyzet a kereskedőkkel? Milyen kockázata van a bankkártya elfogadásnak az Ügyfeleink számára?
Bizonyos esetekben a kártyabirtokos reklamációt nyújt be a bankjához, aminek alapján az Ügyfelünk elfogadó bankja (Borgun) egy úgynevezett Chargeback eljárást indít. A két leggyakoribb ok, ami miatt a kártyabírtokos reklamációt nyújt be:
Ügyfeleink érdekeit a Borgun bank képviseli a panaszt tevő kártyabocsátó bankjával szemben.